Touristik Label - 915MN17: Răstoliţa (DN15)-Poiana Cofu

Galerie

Tabs

Indicaţii de orientare

Traseul are originea pe Valea Mureşului, pe DN15, în comuna Răstoliţa, înainte de satul Iod, pe sensul de mers Reghin-Topliţa. Se urcă înspre stânga, pe Valea Vişa pentru aprox 5,6 km după care, în dreptul unor săgeţi indicatoare se virează stânga, se continuă urcarea până se ajunge în gol alpin intrând în Poiana Compii. Poteca continuă înspre Poiana Culmii, intră apoi în pădure, iar aprox. la km 14 intersectează dinspre stânga traseul 14 BA şi traseul 12 PG. Pentru încă aprox. 3 km, traseul PR merge comun cu BA, iar apoi, de pe un drum de TAF, BA face dreapta către Poiana Ţiganca iar PR ţine stânga, prin pădure. După 2 km de drum de tractor prin pădure se ajunge într-o poiană unde se intersectează dinspre dreapta marcajul BG, se coteşte stânga, se intră din nou în pădure, (prin stânga şi pe deasupra drumului forestier care coboară uşor către dreapta). Dupa încă 1 km se ajunge la destinaţia acestui traseu, Poiana Cofu.

Etape

Noiembrie
Decembrie

Persoane care au contribuit

Răstoliţa (DN15)-Poiana Cofu în Bistriţa-Năsăud, Mureş, Călimani este un traseu de drumeţie dificil.